вівторок, 1 жовтня 2013 р.

Модуль 6

Доброго дня (ранку, вечора, ночі).
Ось знову із запізненням пишу свою рефлексію.
Каюсь, що не виконав добровільні завдання (презентації) - дуже хотілось, але календар сказав, що я "зариваюсь".
Оскільки за минулу рефлексію отримав (чи не вперше) бузковий колір (ще й зі знаком оклику) - то буду продовжувати у формі автоінтерв'ю.

Які завдання були найскладніші при виконанні завдань цього модуля, і як я подолав ці труднощі?

Найскладніше виявилось зрозуміти, що діаграма із Excel не переноситься на ГуглДиск, а треба її там створювати наново. Труднощі долаються через перечитування інструкцій.
Також при відкритті Е-посібника прийшлось із електронної пошти відновлювати свій Zip, де він дівся з портфоліо - до цього часу не зрозумів.

Як я оцінив початкові витрати свого бізнесу. Виходячи з початкових витрат, якою, на мою думку, має бути ціна на мою послугу?

Оцінив, частину початкових витрат добавив необов'язкових (щоб щось у таблиці внести). цінову політику залишу таку ж, як і раніше декларував.

Які фактори я вважаю найбільш важливими під час розрахунку ціни?

Покриття витрат - щоб не працювати у збиток (не тільки явних, але і неявних) ну і звичайно ринкову ситуацію (перетин на графіку попит-пропонування), так я вчу дітей на уроках економіки.

Яке завдання мені найбільш сподобалось? Чому?

Працювати з таблицями. Просто давно вже працюю з Excel.

Які поради, щодо роботи з сервісами, я міг би дати учням перед виконанням аналогічних завдань? Ці рекомендації краще роздрукувати (написати) чи повідомити їм усно? Чому?

Виконувати крок за кроком інструкції. І пояснити, і роздрукувати, і ще раз пояснити, якщо буде потрібно - поки самі не зроблять і не зрозуміють. 

А тепер треба братись за наступний (останній) модуль - завтра крайний день навчання і вебінар.
До зустрічі "в ефірі".

1 коментар: