середа, 2 жовтня 2013 р.

Модуль 7 і ФІНАЛ

Усім привіт.
Із радістю і одночасно із сумом розумію, що роблю останні кроки до завершення дистанційного навчання за програмою "Підприємництво 2.0"
Вдячний тьюторам, а особливо пані Ніні Деменьтієвській за неординарний підхід до мого, не завжди за графіком, навчання.

А тепер відповідь на останні запитання:

Чи потрібно учнів навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів? Чому?

Я абсолютно переконаний, що дітей (чи своїх, чи учнів) обов'язково треба вчити до критичного оцінювання і не тільки веб-ресурсів. Сучасне суспільство називають інформаційним, де інформація не тільки економічний продукт, засіб виробництва чи ресурс, але і зброя, яка можливо направлена на нас. І треба вміни ставити щити. Можливо я "перегинаю палицю"? Але десь біля такої думки тримається моя аргументація. 

Чи планую я розпочати навчання учнів за курсом «Підприємництво», і, якщо «так», то коли?

Звичайно, і хочу, і планую "і буду шукати ту ломаку, якою треба огріти собаку".
На своїх заняттях із Економічним клубом "Гендляр" - 100%, як не повний курс, то елементи.
Надіюсь в наступному навчальному році цей спецкурс буде у варіативній складовій навчального плану Надвірнянського ліцею. Я зроблю для цього усе можливе і законне...

Чи допоміг мені цей дистанційний курс почуватися впевненіше перед початком занять з учнями?

Ніякі знання, вміння і навички не бувають непотрібними. Так, я вважаю, що цей курс підняв мене на щабель вище у роботі з учнями.

Висловлюю свою гордість за колег, які своєю роботою стимулювали і мене (ну як вони можуть - а я ні?)

Надіюсь на подальшу співпрацю.

1 коментар:

  1. Добры дзень, усе, я Адрык Вадзім, які жыве ў горадзе Курган, хачу падзяліцца з вамі ўсім пра тое, як містэр Бенджамін дапаможа мне атрымаць крэдыт у 15 000 000,00 рублёў, каб пачаць сваю дастаўку харчовых напояў пасля таго, як я працую некалькі гатэляў тут, у Кургане, проста зарабляць на жыццё, але пры гэтым у мяне ўсё яшчэ ўзнікаюць цяжкасці з аплатай арэнднай платы, але я дзякую Богу, што цяпер я працую самастойна з 5 працаўнікамі, якія працуюць на маёй апецы. Проста, калі вы шукаеце фінансавую свабоду, я параю вам звярнуцца да містэра Бенджаміна з гэтым электронным лістом ніжэй і нумарам прыкладання. Lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити