середа, 25 вересня 2013 р.

Модуль 5.

Доброго дня шановні тьютори та колеги.
Із відставанням на один день завершую 5 Модуль.
Можливо 6 Модуль закінчу вчасно...
Тьютори справедливо зауважують, що ми не завжди у рефлексії даємо відповідь на усі поставлені запитання, тому рефлексію виконую у формі автоінтерв'ю, щоб нічого не забути.

Які завдання мені було виконувати найважче і найлегше?

Найважче - усе нове, тобто вхід у ГуглДокс, робота з формами, але це добре - навчився чогось нового.
Найлегше - створювати гаджети і посилання, інструкції були уже непотрібні.

Як я гадаю, чому?

Я вважаю, що практика - це найкращий вчитель, і дії,які ми повторно виконуємо даються набагато легше.

В чому я бачу переваги сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку? 

У можливості оперативно створити форму опитування та з допомогою сучасних інформаційних технологій зібрати і опрацювати необхідні дані.

Які труднощі можуть виникнути в учнів? Як їх можна попередити?

Усі труднощі, що можуть виникнути в учнів - не спрогнозує найдосвідченіший вчитель. Учні надзвичайно творчі - навіть у помилках. 
Але найчастіше їхні помилки будуть виникати через втрату послідовності дій та невиконання усіх кроків інструкцій. Додатково необхідно буде пояснювати, в залежності від помилок, які виникнуть.

Як можна ефективніше обробити дані, отримані опитувальників за допомогою використання опцій меню Форма/Показати підсумок відповідей в сервісі Гуглдокс і не будувати діаграм самим?

Якщо клацнути на "відповіді" то відкриється зверху вниз перелік фунцій: друга зверху "Підсумок відповідей", де програма і графіки побудовала, і діаграми намалювала і все решту підрахувала.

Що мені цього разу вдалося легко зробити, а що складніше? Які мої попередні вміння стали у нагоді? В чому ще мені варто повправлятися?

Найлегше виконав вправу із Е-посібником та створення посилання. Найважче - вхід та робота із ГуглДокс. Варто повправлятись у створенні форм опитування.

Бізнес-ідея: основною залишаю туристичний клуб, одна з причин - не потрібно багато додаткових ресурсів. Хоча, якщо буде можливість - це придбання чи залучення додаткового туристичного спорядження.

Р.S. Прошу тьюторів і колег, відповідаючи на мій опитувальник тиснути на "Продовжити", так як опитувальник на трьох сторінках.

1 коментар: